Niedbała przedsprzedaż

Wiele źródeł na tydzień przed premierą nowego iPhone oferowało klientom Apple przedsprzedaż. Jednak w wielu przypadkach nie do końca było to przemyślane działanie. Popyt na nowe urządzenie był duży, toteż zamówień wpłynęło wiele. Okazało się, że nawet szczęśliwcy, którym udało się złożyć ów zamówienie, nie mogą być pewni tego, że za kilka dni dostaną to, czego chcieli. Dzięki awariom i przeciążeniom serwera, wynikającym głównie z dużego zainteresowania nowym smarfonem, firmy Apple oraz AT & T zaczęły anulować losowo wybrane zamówienia. O ile często robiono to z powodu niekompletnych danych kupującego bądź też weryfikacji informacji, o tyle cała reszta to bezpodstawnie anulowane zamówienia. Na szczęście nie powinno być żadnych problemów takich, obciążenia kart kredytowych, niemniej jednak cała sytuacja wydaje się być dla klientów marki z jabłkiem w logo co najmniej frustrująca.

Każdy kto nie jest pewien swojego zamówienia może skorzystać ze specjalnej infolinii w celu dowiedzenia się szczegółów na ten temat. Może jednak najlepszym rozwiązaniem byłoby anulować swoje zamówienie, o ile wcześniej nie zrobił tego ktoś za nas i po prostu udać się do sklepu w następny weekend?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...