Apple idzie na rękę konsumentom

Po tym, jak firma Apple oficjalnie zajęła stanowisko w sprawie problemów z zasięgiem iPhone 4, pojawił się kolejny ważny dla niezadowolonych klientów komunikat. Każdy niepocieszony konsument może zwrócić urządzenie w przeciągu 30. dni od zakupu otrzymując całkowity zwrot pieniędzy. Zazwyczaj w takich sytuacjach zwrot nie jest całkowity, a obejmuje 90% kwoty wydanej na dany przedmiot. Dzieje się tak, ponieważ 10% kwoty to opłata właśnie za jego zwrot. Jednak w tym przypadku firma Apple najwidoczniej postarała się i zwrot pieniędzy będzie 100-procentowy. Prawdopodobnie przyczyną tego jest chęć załagodzenia jeszcze bardziej całej sytuacji i powstrzymania wielu sfrustrowanych klientów od kierowania pozwów sądowych. To mały, ale wymowny i symboliczny krok ukazujący profesjonalizm firmy. Jak na razie nie wiadomo, jak długo Apple będzie uwzględniało reklamacje i czy podobne będą w przyszłości brane pod uwagę.

Wciąż nie wiadomo też, jak zachowają się operatorzy sieci komórkowych, jak np. AT&T. Jednak prawdopodobnie nie należy oczekiwać cudów, a rozwiązanie umowy będzie wiązało się z pewnymi obciążeniami.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...