Nowa reklama iPhone 4 o zaletach wyświetlacza

Nowo powstała, oficjalna reklama najnowszego telefonu marki Apple, jakim jest iPhone 4, ukazuje dobre strony świetnego wyświetlacza. Retina display to rewolucja jeśli chodzi o wyświetlacze w smarfonach. Jego rozdzielczość to aż 960×640 przy kontraście 800:1. To było bardzo ciężkie zadanie, aby zmieścić taką liczbę pikseli na tak małym 3,5-calowym wyświetlaczu (326 pikseli na cal). Przypominamy, że w poprzedniej odsłonie na cal ekranu przypadało zaledwie (choć to i tak dużo) 163 pikseli.

Co ciekawe według Apple, ludzkie oko nie jest w stanie rozróżnić poszczególnych pikseli, gdy jest ich tam ponad 300. Daje to iście ostry i czytelny obraz, jak jeszcze nigdy dotąd. Jak twierdzi Steve Jobs – tekst wyświetlany w iPhone 4 niczym nie ustępuje tekstowi zapisanemu w zwykłej książce.

To druga już reklama iPhone 4. W poprzedniej, motywem przewodnim był FaceTime. Teraz Retina display. Co będzie następne?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...